Звичайно, всі ми чекаємо, що куплене електронний пристрій буде радувати нас бездоганною роботою хоча б протягом гарантійного терміну. Але сучасні смартфони та планшети, незважаючи на збільшений обсяг пам’яті і потужність, більш схильні до збоїв. У цій статті я постараюся максимально лаконічно і доступно пояснити які дії в таких ситуаціях можна робити самому користувачеві, щоб при цьому не погіршити ситуацію.
Звичайно ж найпростішим і надійним рішенням буде звернутися до майстра, але при бажанні можна спробувати самому реанімувати свого «прихворіла друга» В першу чергу необхідно виключити програмний збій.
Іноді зависання мають короткочасних характер і Ваш смартфон (планшет) може сам прийти до тями через кілька миттєвостей. Якщо дива не сталося, спробуйте перезавантажити пристрій природним шляхом (викл-вкл).
Витягуємо з смартфона (планшета) все, що витягується: карти SIM, карту SD (пам’яті) і батарею. Через кілька хвилин встановлюємо все на свої місця, потім включаємо девайс. Правда, далеко не всі планшети мають знімний акумулятор …
Заходимо в настройки Android, відкриваємо пункт «Відновлення та скидання», потім вибираємо «Скидання налаштувань», «Скинути настройки телефону (планшетного ПК)» і «Стерти все» .. Після скидання Ви отримаєте систему в первозданному вигляді, тобто такий, який вона була до першого використання. Всі дані, програми та настройки при цьому підуть у небуття, якщо Ви зapaнее НЕ пoзабoтітecь про створення резервної копії.
Якщо ж апарат не завантажується зовсім, в такому випадку можна зробити Hard Reset. Розглянемо цю нехитру процедуру на прикладі смартфонів Samsung лінійки Galaxy:
У деяких планшетах є кнопка «Reset» (або малюсінькі отвори). Затиснути їх пальцем не вийде – використовуємо скріпку або інший тонкий предмет (наприклад, кулькова ручка).
На цьому сервісі Ви зможете знайти докладні інструкції по Hard Reset для Вашої моделі апарата – www.hardreset.info.
Якщо всі зазначені вище маніпуляції не дали очікуваного ефекту, значить потрібно повністю перевстановити систему, або визначити апаратну причину поломки. В такому випадку, рекомендую принести свого електронного помічника на діагностику нашим майстрам в сервісний центр «Комп’ютерна допомога» бо всі подальші дії по відродженню пристрої повинні проводитися фахівцями. Адреси всіх наших офісів Ви зможете подивитися тут.